Apeleaza la servicii de intabulare de la Eurosurvey

Fiecare proprietate, fie ca vorbim de cladiri sau terenuri, trebuie sa aiba o documentatie de baza pentru a putea fi tranzactionata: vanduta sau inchiriata. Lipsa intabularii se traduce prin acte de proprietate incomplete. Realizeaza toate serviciile de intabulare terenuri cu Eurosurvey si beneficiaza de calitate, promptitudine si costuri avantajoase.

De ce intabularea este obligatorie?

Exista cateva proceduri care trebuie realizate in raport cu o proprietate pentru ca aceasta sa fie incadrata in sfera legalitatii. Intabularea reprezinta inscrierea definitiva a terenului in Cartea funciara cu drept real de proprietate. Mai exact, este asumarea si demonstrarea pe cale legala ca sunteti cu adevarat proprietar, in asa fel incat tranzactiile ulterioare sa poata fi realizate fara impedimente.

Absenta sau expirarea acesteia atrage dupa sine o serie de repercusiuni. Terenul nu poate fi vandut sau inchiriat sub nicio forma. De asemenea, obtinerea unor credite sau fonduri in baza lui devine imposibila. Nici viitoare constructii nu se pot realiza pe aceasta suprafata daca nu dispuneti de bilet de intabulare la zi care sa detina toate informatiile reale de baza.

Este, deci, un document care se incadreaza in sfera necesitatii mai degraba. Cu ajutorul acestuia se faciliteaza multe proceduri de baza, care ar fi intampinat dificultati si prelungiri de termen in caz contrar. Asadar, pentru a avea garantia unei realizari conforme nu normele si standardele legale si e practica, este necesar sa apelati la serviciile unei firme specializate care sa se ocupe de tot ceea ce inseamna etape birocratice.

Motive pentru care sa alegi Eurosurvey

De peste 14 ani Eurosurvey realizeaza cu succes toata gama de servicii topografice. Experienta si expertiza de care dispun se concretizeaza in rezultate complete sau in timp redus de lucru. Astfel, puteti obtine toate documentele de care aveti nevoie imediat si mai apoi sa demarati si alte etape.

Cu Eurosurvey intreg procesul este asigurat. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa puneti la dispozitie cateva acte de baza precum cartea de identitate, actul de proprietate, cereri si formulare specifice completate si semnate, plus un certificat de atestare fiscala. Nu va trebui sa va deplasati la institutii de profil, veti fi notificat si informat online cu privire la stadiul in care se afla cererea sau la eventuale probleme care pot aparea pe parcurs. Asadar, obtineti aceste documente chiar din confortul propriei case, fara a fi necesar sa va implicati direct, economisind timp si efort.

Fiecare colaborare se concretizeaza in baza unei cereri personalizate de oferta. Un formular de baza se completeaza cu datele personale solicitate. Ulterior, un specialist te va contacta in vederea stabilirii detaliilor. Astfel, se va putea contura un cost cat mai corect in raport cu natura si complexitatea procedurilor necesare.

Asemanatoare